Гарантія
Гарантійні умови Divanoff.ua
- Недоліки виробу, які виявлені в гарантійний період і виникли з вини Фабрики, безкоштовно усунуть Сервісна служба Фабрики.
- Претензії на вигляд виробу, некомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються тільки безпосередньо при отриманні виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи виконуються лише за рахунок покупця.
- Гарантійне обслуговування проводиться протягом 15 днів з моменту ввезення виробу на Фабрику та включає проведення ремонтних робіт та заміну дефектних частин виробу.
- У разі настання гарантійного випадку звертайтеся за телефонами сервісної служби, зазначеними в талоні, за місцем продажу або виробником.
- Гарантія не розповсюджується на шкіряні замінники, якщо вони використовувалися на сидіннях, підлокітниках або спинках виробу.
Гарантійне обслуговування не проводиться у випадках:
- завершення гарантійного строку;
- невиконання інструкції та правил, викладених у паспорті виробу;
- наявності на виробі механічних ушкоджень;
- перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації;
- заподіяння шкоди виробу або його втрату внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки тощо);
- заподіяння шкоди виробу внаслідок свідомих чи помилкових дій споживача;
- заподіяння шкоди виробу, що виникли потраплянням всередину або назовні на виріб сторонніх предметів, речовин, тварин, комах тощо;
- наявності слідів стороннього втручання у виріб чи ремонт виробу самостійно, організаціями, підприємствами чи приватними особами, які не уповноважені на це Фабрикою;
- нанесення шкоди внаслідок внесення змін до її конструкції;
- використання виробу у виробничих цілях.
Повернення
Ви можете повернути диван протягом 14 днів, куплений у наявності в будь-якому з наших салонів або зі складської програми в інтернет магазині. Ми компенсуємо всю суму, окрім витрат на доставку.
Замовні меблі (НЕ в наявності) не підлягають поверненню, оскільки є товаром, виробленим під Ваші індивідуальні потреби.